Aftellen! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Desni - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Desni - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Desni

Blijf op de hoogte en volg Desni

27 December 2010 | Nederland, Oss

Nog heel even en dan is het zo ver! 5 januari vertrek ik naar de andere kant van de wereld om mijn droomreis te gaan maken! Op 7 januari zal ik dan aankomen in Sydney Australië en vanuit daar gaat het grote avontuur beginnen.

Ik zal iedereen vanaf deze site zoveel mogelijk op de hoogte houden en natuurlijk zou ik het leuk vinden als jullie berichtjes achterlaten, aangezien ik iedereen toch wel heel erg ga missen!

Tot snel!

Liefs Desni

• 27 December 2010 - 18:43

Ramon:

Desni,

heel veel succes en plezier daar aan de andere kant van de wereld en maak er wat moois van!

Groeten Ramon

• 27 December 2010 - 19:06

Kirsten De Ruiter:

Hopelijk draaien ze leuke filmpjes in het vliegtuig ;)
    Tot over 9 daagjes!
    xxx

• 03 Januari 2011 - 10:50

Heidy & Robert:

hey desni
    wij hopen dat je het daar fantasties
    naar jou zin hebt
    heel veel s6 we blijven jou volgen en hopen jou weer heelhuids thuis te zien
    veel xxxjes en knufs
    heidy &robert

• 03 Januari 2011 - 15:22

Riekie:

Heey Unox collegatje,

Ik wou je even heel veel plezier wensen.
    Ik had je vorige week niet meer gezien omdat ik ziek en vrij was.
    Maak er iets leuks van en hou me op de hoogte he hahaha.

Dikke kus Riekie

• 03 Januari 2011 - 20:30

Marie-Charlotte:

Chicky!!
    heel veel plezier alvast! en als je terug komt gaan we leuke dingen doen en een lekkere boy zoeken voor je:P hahahah
    Kussieee tot snel!

• 07 Januari 2011 - 08:50

Mama:

Hoi meid,

Eidelijk ben je er! Rust goed uit na zo'n lange reis en dan lekker genieten en heel veel leuke dingen doen.Pas goed op je zelf en we kijken uit naar je verhalen en je foto's.

Kusjes Mama en Papa en Mitchell

• 07 Januari 2011 - 17:42

Milly:

Hey meissie,

Eindelijk is 't zover voor je,na een zeer lange reis,ben je dan eindelijk op je droom bestemming Australië!
    Maak er een kei toffe gezellige leuke tijd van,en geniet er met volle teugen van!
    Xxx Milly

• 07 Januari 2011 - 17:46

Erna:

Hallo Desni, alles goed met je.
    mama had me vanmiddag gebeld en van haar hoorde ik al dat de reis goed was gegaan, en dat het beetje dat je van Dubay [schrijf ik dat goed] had gezien al erg mooi was.nou ik ga er vanuit dat de rest net zo mooi wordt, of misschien nog wel mooier. ik heb lizzy haar site zitten lezen en foto''s gekeken,nou je zal het zeker ook leuk gaan vinden. we wachten op een reactie van je,wat jij allemaal mee gaat maken.heel veel plezier ,en geniet ervan.

groetjes van ons allemaal frank, erna roy, meg en jordy

• 07 Januari 2011 - 23:36

Conny:

hey meid

eindelijk is t zover je bent er!!!
    nu gaat je avontuur beginnen, ben benieuwd wat je allemaal gaat zien en mee maken !!!!
    wens je een te gekke tijd en ga van je horen.
    have a great time!!!!!

-xxx- conny

• 10 Januari 2011 - 02:27

Arie Visser:

-heel veel plezier in kangaroeland
    groeten van alle collega`s

• 10 Januari 2011 - 10:57

Daantje IRi:

Heey meid..

Hier issie dan een breichie from me.. "Dankje" voor het wakker bellen vannacht!! Hahaha.. Tis hier 12uur later (of eerder!!! Weetikda ;))...

Effe wennen zo he haha.. Je moet wel ff je verslag update-en.. Zodat mensen kennen weten wat je allemaal doet daaroo.. Mjah kzalt ff uitzoeken "KOMT GOED!!!"

Nou iig
    "Time flies when you've got Fun -&- Pleasure" dawitte togh..

Keep ya head up en have Fun over there..

xDaan

• 11 Januari 2011 - 15:18

Jacqueline:

hey meid

ben benieuwd naar al je fotos en verhalen!!!
    we houden het goed in de gaten
    heeeeeel veeeeeeel plezier!!!
    geniet ervan

xxx jacqueline

• 11 Januari 2011 - 22:48

Theo En Lies Janssen:

Hai Desni

we hoorde dat je naar Australie ging.
    voor eeen maand of 4 wat geweldig.
    wat zul je veel mensen ontmoeten en veel ervaring opdoen.
    wij hopen dat je het goed naar je zin zult hebben en wensen je het allerbeste en een goede reis we zullen je zeker volgen, en je reisverslagen lezen. heel veel plezier en een goede tijd daar aan de andere kant van de wereld.
    kijk goed uit en maak er iets moois van en dat je later met een heerlijk gevoel terug kan kijken op de tijd die je daar gehad hebt.

heel veel plezier en tot ziens
    THeo en Lies Janssen

• 12 Januari 2011 - 17:53

Sarah:

Des, nogmaals geniet ervan en pas goed op jezelf....Mooie droom die in vervulling gaan....

Dikke pakkert voor je......